Азбука православного вероучения   ::   Знаменский Георгий Александрович

Страница: 79 из 80



Вот почему Святая Православная Церковь безоговорочно и однозначно запрещает иметь молитвенное, а тем более литургическое и евхаристическое общение с теми, кто не является чадами Православной Церкви:



«Еретика, после первого и второго вразумления, отвращайся»



(Тит. 3:10).

Что же касается житейского, бытового общения с неправославными, то таковое вполне разрешается Церковью.



«Иначе



, — говорит апостол Павел, —



надлежало бы вам выйти из мира сего»



(1 Кор. 5:10).



ИЗ ПОСЛЕДОВАНИЯ В НЕДЕЛЮ ПРАВОСЛАВИЯ

Отрицающим бытие Божие и утверждающим, яко мир сей есть самобытен, и вся в нем без промысла Божия и по случаю бывают, анафема (трижды).

Глаголящим Бога не быти Дух, но плоть: или не быти Его праведна, милосердна, премудра, всеведуща, и подобная хуления произносящим, анафема (трижды).

Дерзающим глаголити, яко Сын Божий не единосущный и равночестный Отцу, такожде и Дух святый, и исповедающим Отца, и Сына, и Святаго Духа, не единого быти Бога, анафема (трижды).

Безумне глаголющим, не нужно быти ко спасению нашему и ко грехов пришествие в мир Сына Божия во плоти и Его вольное страдание, смерть и воскресение, анафема (трижды).

Не приемлющим благодати искупления Евангелием проповеданного, яко единственного вашего ко оправданию пред Богом средства, анафема (трижды).

Дерзающим глаголати, яко Пречистая Дева Мария не бысть прежде рождества, в рождестве и по рождестве Дева, анафема (трижды).

|< Пред. 76 77 78 79 80 След. >|

Java книги

Контакты: [email protected]